petak, 29. studenoga 2013.

*The Sun Is Up*

Pozdrav svima!

U ovim zimskim, hladnim i tmurnim danima pravo je osvježenje kad se sunce probije kroz oblake. Ljudi su sretniji i bolje raspoloženi. Meni je dalo motivaciju za današnji outfit. Pošto je sunce u ovom periodu „zubato“, potrebno je više slojeva odjeće. 

Super kul mi je krzneni prsluk koji je već neko vrijeme vrlo moderan, ne samo zbog toga što osvježi svaku kombinaciju, nego je i vrlo praktičan jer stvarno grije. To je komad odjeće koji se može vrlo lako iskombinirati za svako godišnje doba. Na početku jeseni je idealan za šetnje gradom, prebačen samo preko majice dugih rukava. Kada postane malo hladnije, može se nositi na traper ili neku drugu laganu jesensku jaknicu. Zimi se može nositi ispod kaputa, a u proljeće isto kao i u jesen, u kombinaciji sa drugim odjevnim predmetima malo veselijih boja. Ja sam danas stavila tanki remen na njega, ali može ići i u kombinaciji sa debljim remenom ili bez remena sa šalom. Ma super je, ja sam oduševljena. J

Što vi nosite ovih dana?  Imate li vi svoj omiljeni odjevni predmet ove jeseni? J






 Sweater/H&M
Waistcoat/Bershka
Waist belt/H&M
Jeans/DIY*
Sneakers/Roberto

I za kraj, Sunset. <3

FOLLOW ME ON :                FACEBOOK     TWITTER      INSTAGRAM
________________________________________________________________
*stare traperice (unknown) sam suzila i poderala ih sa nožem (sa zupcima) kako bih dobila jako poderan izgled

Nema komentara:

Objavi komentar