četvrtak, 30. siječnja 2014.

Black hat

Crni šešir širokog oboda je moj "must have" ove zime. Dugo sam ga gledala u izlogu, premišljajući se da li bih ga kupila, odnosno da li bih ga nosila ako ga kupim, možda ipak to nije za mene..nakon mjesec dana razmišljanja (prespavala sam puno noći i dalje sam ga žarko željela - imam problem s kontrolom kad je u pitanju shopping pa se polako učim kontrolirati jer sam zatrpana super povoljnim stvarima koje uopće ne nosim) sam shvatila da ga stvarno jako želim.

Odlučila sam ga kupiti pa makar mi samo ukrašavao ormar. I tako ga sad ne skidam s glave otkad ga imam. Obožavam ga nositi! Odličan je kad pada snijeg, kosa mi se ni malo ne smoči (što je jaaaako pozitivno i zbog toga ima najveći plus kod mene), štiti mi glavu od hladnoće. Jedini problem je kad puše jaki vjetar, hoće samo skočiti s glave, ali to me neće spriječiti da ga nosim ;)

Danas sam ga ukombinirala u casual stil, sa dugom pletenom vestom (za koju sam umislila da je haljina) i gustim crnim čarapama. Isto tako se može nositi i u svečanijim prigodama.










Hat/Must have
Sweater, Scarf/Tally Weijl
Boots/Deichmann
Ring/e-Bay

xoxo

T

Nema komentara:

Objavi komentar