subota, 4. siječnja 2014.

L'oreal Triple Active kreme za lice - recenzija

Kao prvo, sretna Nova svima! Želim vam puno sreće, zdravlja, ljubavi, veselja i puno, puno krpica, šminkice  i svih ostalih ženskih stvari koje život čine sretnijim, boljim i ljepšim :)


Danas je na redu recenzija kreme za lice. Nema dugo sam naletila na akciju u Bipi 1+1. Odlučila sam uzeti L'oreal kreme za lice pa sam za cijenu od 50 kn dobila dvije odlične kreme! Pošto su se mogle kombinirati različite vrste, uzela sam L'oreal Triple Active Day kremu za suhu i osjetljivu kožu te L'oreal Triple Active Anti-shine kremu, koja matira lice i lice se ne sjaji. Nikad ih nisam koristila, ali ostalo ih je svega nekoliko na polici pa sam pretpostavila da su dobre. I nisam se prevarila!


L'oreal kaže da je Triple Active Day je hidratantna zaštitna dnevna krema za suhu ili osjetljivu kožu. Ona pokreće zaštitnu barijeru kože te joj daje elemente potrebne za hidrataciju. Štiti je i hrani. Trostruko djelovanje: dugotrajna hidratacija, zaštita i umirivanje kože. Rezultati: Koža je u potpunosti hidratizirana i zaštićena uz osjećaj ugode. nanosi se ujutro na temeljito očišćenu kožu.

Ja kažem:  sve što su napisali stvarno je istinito. Moja koža je jako suha i jeftine kreme mi ne pomažu po zimi. Kada se namažem s njima lice mi je super dok se krema ne upije, a već nakon par minuta postaje opet suha i zategnuta i moram ju ponovo mazati. S L'orealovom kremom nemam tih problema. Namažem ju ujutro i stvarno mi je koža cijeli dan hidratizirana i ni malo ne osjećam zategnutost. Idealna je za hladne zimske dane. 

A Triple Active Anti-shine je hidratantna, matirajuća dnevna krema, za mješovitu i masnu kožu. L'oreal kaže da ta krema djeluje na znoj i sebum* u borbi protiv neželjenog sjaja kože. Hidratizira, matira i smanjuje pore. Koža ima cjelodnevni mat efekt, masna koža je uravnotežena i hidratizirana. Nanosi se ujutro i navečer na temeljito očišćenu kožu. 

Ja kažem: moja koža je suha i masna. Teško mi je to objasnit, ali korištenjem jeftinih krema koža mi nakon upijanja kreme postaje suha, ali mi izbija sjaj na licu iako imam osjećaj zategnutosti. Anti-shine je idealna krema za mene, pogotovo za ljetne mjesece. 


Usput imaju i super zaštitni poklopac koji je bolje zadržati u slučaju putovanja kako se krema ne bi "razlila" po poklopcu.

Palci gore za L'oreal, još ako ih uspijete uhvatiti na super akciji 1+1 ili na popustu - odlično!



Hugs&Kisses

;) 
_________________________________________________________________
*sekret lojnih žlijezda

Nema komentara:

Objavi komentar